söndag 1 februari 2009

I helgen har det varit fullt ös

Fredag
Pappa ledig, tjohoo!! Vi städade fint här hemma och slappade en del. Mamma och jag blev utskickade från huset då pappa skulle ha pokerkväll med grabbarna. Jag och morsan åkte hem till Lovisa, Erik och Julia för att äta middag och se på Let's Dance. Med oss hade vi även Sabina och Tim. Det var en rolig kväll. Julia, Erik och Tim turades om att ta hand om mig. Kvällen slutade hemma med att Tim pussade mig på kinden, hihi. 

Lördag
Vi tog det lugnt hemma, städade undan lite från dagen innan. Vi var även iväg en sväng för att handla mat. Jag är lite sur över att jag somnade när mamma och pappa var på Babyland.. fick ju inte se alla fina saker som jag gärna velat ha. Surade en stund in på eftermiddagen, men sen glömde jag bort det när mamma och pappa dansade med mig, det var superroligt, jag skrattade för fullt, pappa såg ju så tokig ut, hihi.

Söndag
Vi gjorde inget speciellt fram till klockan 15. Pappa spelade lite PS3,  mamma stickade på en tröja till mig och jag satt och jollrade i babysittern tillsammans med en massa leksaker. Vid tresnåret stack vi iväg och kastade lite saker på sopstationen och kompletteringshandlade på Ica i Bunkeflostrand. Vid 19 kom Chrille och BC, någon timma senare dök även Alex upp. Pappa hade bjudit över grabbarna för taco- och superbowl-kväll. Jag får inte vara med :( Det börjar nämligen klockan tolv och slutar runt tre i natt, så jag sover då.. kanske vaknar till någon gång under tiden för lite mat, men annars kommer både mamma och jag sussa sött.

I morgon kommer Louise över och jag ska leka supermycket med henne :D Hon ska även sova över, vilket kommer bli supermysigt.. tjohoo! Louise är en rolig tant att leka med.

1 kommentar:

  1. Alma! Nu har du inte skrivit på 6 dagar.. skärpning!
    pk
    moster

    SvaraRadera