söndag 13 november 2005

Information man kan vara utan..

Vaknade till ett sms där det stod "Det är så härligt att vara i solen. Ligger på Bondi beach (Sydney) o har percis badat". Tack för det. Ser framemot vår snö, regn, blåst o slaskt.. o det känns mycket bättre när man vet att sommaren inte kommer tillbaka på flera månader.. puss på dig syrran

Det har inte hänt så mycket mer än att det var fest i torsdags o fredags, mycket skoj. På torsdagen var vi o spelade lite bowling o sedan dansade vi på Stubo (disco för studenter). På fredagen var det Erasmusfest. Vi var på Tower tillsammans med en massa andra erasums/sokrates studenter och rockade. Skönt musik och trevliga människor. I går var jag och några tjejer från Polen i Hannover. Vi strosade omkring o tittade på lite kläder o skor mm. Sedan bar det av till Bremen igen. På kvällen tramsade vi ganska mycket, hade vår egen lilla teatershow skulle man kunna säga. Sedan såg vi även 2 filmer. Angel Eyes (helt ok för att vara med J Lo) och Flight Plane (mycket bra, rekommenderas starkt, bla Jodie Foster).

Jag bestämt mig för att inte gå en av mina kurser utan istället ta en annan. Så nu ska jag läsa Learning in Digital spaces, det ska bli skoj. Börjar på tisdag.

Nu börjar snart julmarknaden här nere.. eller snart o snart.. 1 dec tror jag.. men det ska bli mysigt iaf.

Nu ska jag ner i det trevliga köket o laga god mat (antar att ni la märke till den stora ironin jag skrev).

Tjohafadderittan... eller nått

2 kommentarer:

  1. fem fingrar i salsan...eller nått

    Det är tråkigt i Malmö utan dig.
    /C

    SvaraRadera
  2. Älskar dig oxå... Livet är tråkigt utan dig med... puss

    SvaraRadera