måndag 22 mars 2010

Helgen slutade till sist bra

Vi börjar med en film på en väldigt trött Alma.. som verkligen försöker hålla sig vaken.
Äntligen är Christer ledig igen tänkte jag i torsdags. När han däremot kom hem i torsdags hade han ont i varje muskel och orkade ingenting. I fredags kände han sig lika risig och på eftermiddagen satt han på dass i stort sätt hela eftermiddagen. Så vår Danmarksresa fick ställas in. På kvällen var jag helt slut i kroppen, känns att man bär på ett barn + 1 barn som man ska springa efter hela tiden. Ont i rygg och ligament. Bild från Almas dans för oss till Så ska det låta i fredags:

På lördagen var jag riktigt less på mannen och var ganska nere hela dagen, ingenting var roligt, det var ju inte såhär helgen skulle se ut. Christer tog sig i kragen så vi kom iväg till Fields i lördags i alla fall. Det var en trevlig utflykt. Tyvärr hade många av mig favvisaffärer stängt :(
I går städade vi lite och tog det hyfsat lugnt, en helt vanlig söndag med andra ord.

Frågan är vad det var för magåkomma han fått, varken jag eller Alma har fått några men, så vet inte om det var maginfluensa eller matförgiftning.

Nu är det åter måndag. Imorgon ska jag till Jenný på lunch, på torsdag blir det planering inför fredagen. På fredag är det kalas för mannen, han fyller ju 36 år. Annars inget speciellt planerat.

Tjingeling så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar