söndag 29 januari 2006

Mycket att göra

Jag har inte så mycket tid kvar nu.. Kommer ju hem på söndag om 1 vecka..

Det ska bli skönt att komma hem samtidigt som jag kommer sakna alla underbara människor som jag träffat här..
Jag har inte ångrat 1 sek att jag gjorde detta äventyr. Det är klart att det varit jobbit att vara ifrån den man älskar, men jag tror bara att det gjort oss starkare. Och det har ju bara handlat om några månader. Och nu är det snart slut.. BUHUUUU
Nu går man mest runt och är ledsen för att man ska åka hem.. så den sista veckan här kommer nog bli en riktigt blöt vecka..

Jag kommer ha 2 presentationer denna vecka + att jag ska skriva ett paper på 8-12 sidor. Så jag har en del att stå i..

I fredags var det dax för kalas. Hanna och Luis i huset fyllde/fyller nämligen år. Hanna igår 23 år och Luis idag 29 år. Festen hade temat "Bad taste". Så fort jag fått bilderna från festen i fredags kommer jag lägga upp dem..

Ett väldigt blött farväl. Hilman (från Indonesien) lämnade oss igår för att åka till Valencia och fortsätta sina studier där. Jag hoppas verkligen att jag har chans att träffa denna underbara människa igen.

Nä har jag inte tid att sitta här o vara ledsen.. Måste fortsätta plugga... Ska ju grupparbeta kl 15 sen ska jag på kalas kl 18..

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar